søndag 1. april 2018

Rosa og grønt romantisk kort

Hei scrappevenner!

Jeg har en nydelig påske sammen med familien. I dag har været vært på vår side også, så da er det ekstra herlig å være i livet! Det kortet jeg skal vise dere i dag passer så godt til denne dagen. Teksten er nemlig perfekt! "May you have all the joy your heart can hold".


Jeg har brukt mønsterark fra Pion. Det er ark fra kolleksjonen "Our Furry Friends" og "Days Gone By". Helt herlige farger! Rett og slett en nydelig kolleksjon.




Blomstene er fra Prima og Wild Orcid Crafts. Chipboardene jeg har brukt er fra Wychinanka og Scrapiniec.


Jeg ønsker dere alle en fin dag videre!

God klem fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. So soft, delicate and beautiful card Cathrine :)

    SvarSlett
  2. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)