tirsdag 26. desember 2017

Julekort

Hei fine folk!

Jeg har ei nydelig jul sammen med mine aller nærmeste og koser meg masse. Godt selskap, god mat, fine samtaler og massevis av nærhet. Mange har det ekstra kjipt og vanskelig i jula. Det gjør meg utrolig takknemlig for at jeg har det godt. Skulle ønske jeg kun dele litt av min glede med andre som synes at jula er ei belastning, og sender massevis av gode tanker ut til alle dere som trenger det ❤︎

Dette kortet lagde jeg for Ett Trykks desembernummer.








Jeg har brukt mønsterark fra Pion Design. Blomstene og pyntebærene er fra Wild Orcid Crafts.
Ellers har jeg brukt en liten kakeserviett fra Panduro og chipboards fra Snip Art. 

Ønsker deg alle ei fortsatt god jul!

Tusenvis av gode klemmer og gode tanker fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)