onsdag 30. august 2017

Minialbum

Hei!

I dag skal jeg vise dere et minialbum jeg lagde for en tid tilbake. Jeg har brukt mønsterark fra Pion design's kolleksjon som heter "Patchwork of life". Det var litt arbeid med dette albumet det skal sies. Jeg har brukt pappkartong til selve albumet. Pappen trakk jeg med vatt og tøy fra Panduro. Resten av albumet er dekorert med ark fra Pion. 

Nå kommer et ras med bilder ;-)


Her har jeg også dekorert med chipboard fra Blue Fern Studio. Rammen er fra Melissa Franses. Klokka og doilien er fra Prima. Vimpeldiesen er fra Die Namics.







Chipboarden her er fra Scrapiniec. Diesen fra Cherry Lynn.


Kronen er fra Melissa Frances. Punchen brukt til kanten er fra Melissa Stewart.


Her har jeg brukt chipboard fra Wycinanka. Perlene er fra Papirdesign.



Chipboarden på denne siden er fra Scrapiniec.






Ellers har jeg dekorert med blomster fra Wild Orcid Crafts. Bladene som jeg har dandert rundt blomstene er fra en dies fra Memory Box. Blondene jeg har brukt er jeg ikke sikker på hvem som har produsert. Innimellom har jeg dekorert med glassperler og embossingpulver.

Tusen takk for at du stakk innom :-)
Kreativ klem fra Cathrine.

4 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)