mandag 6. mars 2017

Vinner av giveaway!



Tusen takk til dere som ønsker å følge meg på bloggen min! Det betyr utrolig mye for meg. Jeg bruker svært mye tid på denne hobbyen, og da er det ekstra godt å vite at det er noen der ute som stikker innom å ser på det jeg lager, og som kanskje legger igjen en kommentar ❤︎

Tusen takk for hyggelige kommentarer til dere som har tittet innom, og takk til dere som har lagt dere til som følgere!

Tenker dere er spent på hvem som har blitt trukket ut som vinner av min giveaway som er sponset av Papirdesign!

Jeg har latt mr. Random tatt seg av trekkingen ;-)

trommevirvel

***
***
***
***

Vinneren er;

Bente Sørflaten!!!

Gratulerer så masse Bente! 

Ta kontakt på cathrsan@gmail.com så skal jeg sende premien til deg ❤︎




1 kommentar:

  1. Så gøy å bli trukket som vinner av giveaway'en din; Cathrine :))
    Tusen, tusen takk!!
    Har sendt deg mail.

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)