mandag 20. mars 2017

Babykort.

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et kort laget med stempler fra Stempelgledes kolleksjon Vintage Baby og Post Card from Paris.

Mønsterarkene er fra Pion Designs nye babykolleksjon som heter Theodore and Bella.

De vakre blomstene er fra Wild Orcid Crafts.



Jeg har stemplet med tekststempelet under bildet av babyen, og embosset den med hvitt embossingpulver. Du ser det litt til venstre på bildet.




Ellers har jeg brukt chipboard fra Scrapiniec, resinnøkkel fra Melissa Frances og dies fra Prima Marketing, Memorybox og Kort & Godt Hobby.

Jeg håper dere liker kortet mitt :-)

Kreativ klem fra Cathrine.

5 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)