søndag 22. januar 2017

It's your day #Dt Pion Design.

Heisann!

Jeg har en fantastisk sløv søndag! Bare labbet rundt, drukket kaffe, surfa på nett og spist liiiiit sjokolade ;-) Middagen laga nesten seg sjøl, så det var heller ikke noe stress. Nå sitter jeg her da, overmett, men også overklar til å rusle opp på scrapperommet mitt for å kose meg litt  ❤︎

Før jeg kommer meg så langt tenkte jeg å vise dere en kort laget med en av de nyeste papirkolleksjonene til Pion Design som heter "Where the Rose's Grow". Som den pastellfargeslaven jeg er må jeg bare innrømme at dette er noen av de fineste mønsterarkene jeg vet om!


Her er kortet mitt :-)





Ellers har jeg brukt blomster fra Prima. Rosebladene er fra Wild Orcid Craft's. Chipboarden er fra Scrapiniec.

Jeg håper du liker kortet mitt!

Riktig god søndagskveld til deg ❤︎

Klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)