fredag 18. november 2016

Thank you! #DT Pion og Stempelglede.

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et kort jeg har laget med nye mønsterark fra Pion Design og nytt stempel fra Stempelglede. Heldige meg! Det føles fantastisk å få være en del av designteamet til både Pion og Stempelglede!

Pions nye kolleksjon heter Where the Roses Grow. Fargepaletten en nydelig, og går i lys lavendel og lys grønn. 

Stempelglede kom med en lekker og kul ny stempel-kolleksjon som heter Steampunk Journey. 

Har mange bilder å vise dere i dag ;-)








Ellers har jeg brukt blomster fra Wild Orcid Crafts og chipboards fra Snip Art og Scrapiniec.

Kreative klemmer fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)