onsdag 5. oktober 2016

Julehilsen til store og små #DT Papirdesign

Hei!

Endelig helg, og kanskje masse tid til scrapping? Her er i allefall litt inspirasjon til julekortproduksjonen ;-) Jeg har brukt nye dies, stempel og nye juleark fra Papirdesign til dette kortet. Kristtorn diesen har allerede blitt en favoritt!




Riktig god og kreativ helg fra Cathrine.

Papirdesign produkter:

PD 16323 Ark - Gledelig jul/ Prosjekt jul.
PD 16218 Ark - Gledelig jul/ Julemorgen.
PD 16222 Ark - Gledelig jul/ Julens røde blomster.
PD 16224 Ark - Gledelig jul/ Juleblomster.
PD 16172 Dies - Kristtorn.
PD 16171 Dies - Ramme 
PD 16176 Stempel - Det du håper på.
PD 865 Dotter - Rød.
Store og små julestjerner.
Kakeservietter.


2 kommentarer:

  1. Åhh....dette var rett og slett vakkert Cathrine :)
    Tusen takk for et flott kurs på messa. Jeg storkoste meg. Prøvde meg jo på et tilsvarende kort med en gang jeg kom på plassen min og klippet jo selvfølgelig feil...hihi...meeen, det ble da et kort. Bedre lykke neste gang :)

    Ønsker deg en fin søndag og uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Tone! Det var så utrolig gøy å treffe deg på ordentlig! Det satte jeg stooooor pris på! Tusen takk for gode ord også ;-) Håper vi sees snart igjen! Klem til deg :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)