fredag 8. april 2016

Din dag

Hei!

Jeg har et kort å vise dere idag. Her har jeg mikset mønsterark fra "Hell og Lykke" serien og "Muligheter" serien. Synes det funker som bare det ;-)










Produktliste:
Ark:
PD 16151 - Muligheter/ Blomsterdrøm.
PD 15997 - Hell og lykke/ Du er invitert.
Blomster:
Store og små tulipaner, små og store roser, hortensia, rufsete blomsterknopper.
Annet:
PD 16161 - Utstansede ord - Din dag.
PD 822 - Perler, hvit.

Ønsker dere alle en flott helg!

Kreativ klem fra Cathrine.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk Gitte! Riktig god helg til deg :-)

      Slett
  2. Svar
    1. Thank you so much Julie <3 Have a nice weekend! Hugs :-)

      Slett
  3. Aldeles nydelig!
    Liker godt den romantiske stilen på kortene dine :))
    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Sukk,...-så nydelig! Du vet jo at jeg også liker lager på lager og dette er bare helt supert!! Det ser ut som alt bare har fallt på plass av seg selv og det er jo helt perfekt!! God helg!! xo

    SvarSlett
  5. Dette kortet var virkelig lekkert! :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)