lørdag 5. desember 2015

Juleklem

Hei alle sammen!

Det går stort sett i jul nå om dagen. Ikke så rart kanskje, men det er vanskelig å komme i skikkelig julestemning når det stort sett regner og blåser utafor døra. Det har nok ikke gått opp for meg at det er 19 dager igjen til jul! 
Dette kortet er laget etter en skisse laget av Åshild Halvorsen. Jeg skulle egentlig bruke dette kortet som et designteam bidrag til "Ett Trykk", men så var jeg så heldig å få tilsendt lekre juleark fra Pion design, og brukte disse til bladet i stede.  




Til dette kortet har jeg bruk mønsterark fra Maja Design, stempel fra Norsk Stempelblad AS og ulike dies fra Sizzix. Stempeltrykkene er hvitembosset. 

Ønsker dere alle ei herlig og kreativ helg!

Stor klem fra Cathrine.

3 kommentarer:

  1. I love these papers! Fabulous card Cathrine. Thank you for sharing xx

    SvarSlett
  2. So beautiful and creative, Cathrine! Hello from Montreal, Canada! Hugs. :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)