torsdag 31. desember 2015

Godt nytt år!

Hei alle sammen!

Det har vært stille i bloggen min noen uker. Det er ikke bare fordi det har vært hektiske juleforberedelser hjemme... 

Noen ganger tar livet uventede vendinger. Rett før jul døde min kjære svigerfar, og førjulstiden og jula ble ikke som den pleier. Vi reiste i all hast til mine svigerforeldre. Dagene og nettene ble fylt av sykebesøk, sorg og fortvilelse. Noen dager før jul dro jeg og minstemann tilbake til Bodø for å få laget istand jul her hjemme. Jula er viktig for ungene, så litt normalitet midt i det vanskelige ble det gjort plass til. Denne tiden er naturlig nok allikevel preget av tapet av en flott, rolig, snill og sindig mann som var lett å være glad i. Om noen dager reiser vi nok engang hjem til min manns hjemplass for å delta i begravelse. 

Nå har hverdagen fått et helt annet fokus. Det er både riktig og viktig for oss som familie å være tilstede for hverandre til den verste sorgen slipper taket. Savnet vil alltid være der, men sorgen vil kanskje blekne etterhvert.

*********
Tenkte å avslutte året med å vise dere et lerret jeg har laget for Ett Trykk. Stempel, bilde og mønsterark er fra Papirdesign. Blomsten og den lille trerammen er fra Prima, pennespissen fra Tim Holtz, hjertechipboarden er fra Wycinanka, bradsen fra Nille. og metallklokken er fra Panduro.









Tilslutt ønsker jeg å si at jeg er svært takknemlig for at dere vil besøke bloggen min, og ikke minst følge meg. Det betyr uendelig mye. Det gjør det ekstra gøy å være kreativ :-)

Ønsker dere alle et riktig godt, nytt, kreativt og spennende nytt år!

Stooooor klem fra Cathrine.


1 kommentar:

  1. Mange tanker til dig og din familie i denne tid.
    Flot lærred.

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)