torsdag 3. september 2015

Utfordring i bloggen til Ett Trykk!

Mange av dere har etterlyst utfordringen i Ett Trykks blogg, så det må vi jo gjøre noe med ;-)

Temaet denne gangen er "Lag et maskulint kort"



For mange føles det vanskelig å lage herrekort, så hva er vel bedre en å hoppe i det! Gi deg selv en ekstra utfordring og kos dere med stempel, lim og papir, og vis oss nettopp ditt kort!

Tenkte å vise dere et kort laget med en av de nye stemplene til Norsk Stempelblad. Åshild har designet en råkul stempelplate som heter "Til mannen", og jeg gikk ut av komfortsonen min å lagde et maskulint bursdagskort! Stemplene på denne plata varierer fra det humoristiske til det mer tradisjonelle. Det synes jeg er genialt. Da får stempelplaten større bruksområde, og det blir enkelere å velge stempel ut fra hvem du skal lage kort til.






Her er bilde av Stempelplaten som jeg har brukt til kortet;


Ellers har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign, blomster og trepynt fra Prima, dies fra Spellbinders, klistremerker, flaske og billett fra Tim Holtz.

Dere har virkelig noe å glede dere til, for de nye stemplene er virkelig "må ha" produkter. Jeg kommer i allefall til å bruke mine masse. Her kan dere ta en ekstra titt på alle nyhetene.

Du er kanskje nyskjerrig på premien?! Den er som føler;

1.Vinneren får et årsabonnement på Ett Trykk. Denne vinneren trekkes tilfeldig blandt alle som har deltatt denne måneden.

2. Andrepremien er den flunkende nye stempelplaten "Til Mannen" som du ser på bilde over.

Som vanlig har vi noen regler vi ønsker at dere skal følge;

- Du kan linke opp bidraget ditt frem til den 27. september kl. 23.55. Vinneren annonseres 30.9.

- du kan levere maks 3 bidrag om ikke annet er spesifisert i utfordringsteksten.
- bidraget må være nylaget og ikke publisert på noe vis tidligere.


Håper dere ble inspirert av kortet mitt.
Jeg gleder meg til å se ditt bidrag inne på bloggen til Ett Trykk!

Ha en super dag alle sammen. Takk for titten :-)

Klem fra Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)