søndag 27. september 2015

Til Dåpsbarnet # DT Stempelglede

Hei!

Jeg har laget et dåpskort jeg tenkte å vise dere idag. Dette kortet er laget for Stempelglede.

Motivet til dette kortet er fra stempelplaten "Vintage Baby". Teksten er fra platen "Velkommen lille venn", og som bakgrunnsstempel har jeg brukt stempel fra "Post Card from Paris"

D7K_1471

D7K_1478

D7K_1482

D7K_1485

D7K_1488

D7K_1496

D7K_1500

Ellers har jeg brukt mønsterark fra Maja design, chipboards fra The dusty attic og blomster fra Wild Orcid Craft.

Ønsker dere en flott dag videre! Takk for titten :-)
Vennlig hilsen Cathrine
Cathrine_Signatur

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)