torsdag 5. mars 2015

Gratulasjonskort til "Ett Trykk"

Hei!

Som dere kanskje vet har scrappemagasinet "Ett Trykk" 10 års jubileum, og i den anledning har jeg laget et gratulasjonskort som ble publisert i jubileumsnummeret.
Jeg har brukt mønsterpapir fra Pion og blomster fra Prima og Wild Orcid Craft. Rammen på kortet er fra Kort & Godt, og det søte stemplet er fra Papirdesign.



Som dere ser har jeg igjen massevis av lag på kortet. Jeg elsker å bygge kortene mine opp med papir og blonder!


Håper dere har fått litt inspirasjon i dag :-)
Tusen takk for at dere kommer på besøk!

Stor kreativ klem fra Cathrine.

5 kommentarer:

  1. Oh WOW super smukt og dejligt med de mange lag

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er så snill som besøker bloggen min, og skriver så mange hyggelige kommentarer! Det setter jeg stor pris på <3 Er Dorte ditt navn? Uansett, tusen takk til deg! Stor klem

      Slett
  2. This is gorgeous, love the layers, wish i could find the doily die, it's sold out everywhere lol,
    hugs Liz xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Liz! Yes, I know it's a challenge to find this die :-) There are so many that want's it! I bought mine right away when I saw it in my local scrapping store. Lucky me ;-) I got the other one as well, and use them a lot! hugs to you <3

      Slett
  3. Gorgeous card, Cathrine! Really love it!

    Hugs, Nicolette

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)