fredag 13. februar 2015

Et ark blir til et kort! #DT TreL

Hei alle sammen!

Noen ganger trenger man ikke så mye for å lage et kort. I dag skal jeg vise dere et kort jeg har laget hvor jeg nesten bare har brukt et mønsterark fra "Kort og Godt". Fargene på bildet av arkene er mørkere en de er i virkeligheten. Fargene er nok mere riktig gjengitt på mine bilder av kortet.


Som dere kanskje ser har jeg brukt nesten alle utklippene på arkets bakside for å pynte kortet.
Det eneste ekstra jeg har er litt blonder, tyll, osteklut og blomster. Alle blomstene er fra Prima, untatt de hvite med litt lilla kant og perle i midten. Disse har jeg lagd selv. Men strengt talt trenger du kanskje ikke noe av dette for å lage et fint kort. 
Her har jeg også valgt å bruke 3D puter for å heve motivet litt, men det er ikke nødvendig.





 Teksten er klippet ut av diktet på mønsterarket.


Nærbilde av blomstene jeg har laget.



Det er bare å hive seg rundt og utfordre deg selv. Ta en tur i butikken å se på flere ark fra "Kort og Godt". Der finner du garantert masse fint. Kos dere!

Kreativ klem fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)