søndag 2. november 2014

Papirdesigns novemberutfordring.

November er kommet og jula nærmer seg for hver dag som går. Som vanlig har Papirdesign månedens utfordring, og i november er utfordringa til dere å lage noe som har med jul å gjøre. Rett og slett "Juleforberedelser". Da står dere ganske fritt til å lage det dere vil. En spennende oppgave som jeg tror vil få fart på kreativiteten. Det blir en premie til en av dere som har brukt utstyr fra Papirdesign. Dere må gjerne delta i på andre utfordringer, men bidraget må være nytt.

Jeg har selvsagt laget noe til oppgaven, så her er mitt bidrag;



Produktliste:
PD 14974- Hvit jul 
PD 14973- Jul i vente
Trefigurer -Pepperkaker
Chipboardhjerter
Røde julestjerner
Bånd fra hvit båndpakke

Sender dere massevis av kreative tanker, og håper å se bidrag fra deg i Papirdesignbloggen. Stikk innom Papirdesign for mere informasjon og inspirasjon :-)

Klem fra Cathrine.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)