tirsdag 11. november 2014

En stjerne skinner i natt

Hei alle sammen!

I dag skal jeg vise dere enda et julekort, og enda en gang er det en engel som er motiv :-)
Denne førjulstida er så god. Selv om det er mørkt og tungt her nord, er det noe med årstiden som gjør den koselig alikevel. Kanskje er det alle stearinlysene som blir tent, fyr i peisen og pledd mens jeg blogger for å vise fram det jeg lager når jeg sitter på scrapperommet mitt? 
Den eneste ulempen er at det blir vanskelig å ta gode bilder! Skumring og mørke hele dagen gir meg store utfordringer. Men, det følger med når man bor i Nord-norge :-)
****

Hi scrappers!

Today I'll show you another card with an angel as motive :-) I just adore them!
This month before christmas is special for me. I love it even thug it's dark outside most of the day this far north in Norway. I can get comfy under my blanket beside the fireplace and blog to show you all the cards I make in my scrapping rom.
The only drawback is that it becomes really difficult to take good pictures! It's mostly dark all day, and that gives me great challenges. I'm sorry about that!


Dette kortet er bygd opp med massevis av lag med blonder, tyll, heklet doilie og osteklut. Selve motivet er limt på en chipboard fra The Dusty Attic. Chipboarden er embosset på forhånd. Snøkrystallene er også chipboards som har fått en omgang embossing. Har lagt min elsk på Tim Holtz sin nye dies, og har brukt den masse. Roseknoppene er fra Wild Orcid Craft. De er så lubne og herlig store! Jeg bare elsker dem! Teksten har jeg skrevet ut fra skriveren, så det er ikke noe stempel. Motivet er fra et klippeark fra Panduro, og mønsterpapiret er fra Maja Design.
****

This card is all about layers. I have been using laces, cheesecloth, crochet doilie and tulle. The motive is fixed on a chipboard from The Dusty Attic. The snow crystals  and the frame is embossed. I love the new dies from Tim Holtz, and use it a lot. The rosebuds is from Wild Orcid Craft. The text is printed on paper. I love Maja Designs pattern paper, and I've used there new christmas collection for this card. The angel is a picture from a cut out sheet.


Ønsker dere alle en herlig og kreativ dag, og takker så masse for at dere besøker meg :-)
****

I wish you all a lovely and creative day. Thanks a lot for stopping by :-) 
( Last, but not least; sorry for my bad english :-D Hope you understand me anyway!)
Love!

Klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)