onsdag 1. oktober 2014

Jeg er gjestedesigner i Ett Trykk!

Hei!

Livet farer fint av med Cathrine for tiden! Jeg har fått det ærefulle oppdraget å få lov til å være gjesteartist i Ett Trykk 2015. Da skal jeg få bidra som en av flere i et utvidet designteam. Hvor kult, ellevilt og fantastisk herlig er vel ikke det!!! Og for et team vi er! Det er et sett fantastiske damer som skal gjeste bladet til neste år. Hvem det er kan du finne ut av akkurat Her :-)




Hadde bare lyst til å dele denne gladnyheten med dere der ute! Tusen takk til alle dere som besøker bloggen min, legger igjen en kommentar og ikke minst har lyst til å følge meg på min kreative reise. Dere gjør det ekstra artig for meg, for da vet jeg at jeg gleder noen med det jeg lager. 
Tusen millioner takk!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)