fredag 10. oktober 2014

Brettekort

Hei!

I dag skal jeg vise dere et shabby kort laget med en av mine favoritt papirer fra Pions "My Precious Daughter" serien. Husker ikke hva brettinga til dette kortet heter, men jeg lagde mange av disse før. Fant ut at det kunne være gøy å ta fram gamle kunster ;-)
Det finnes sikkert tutorials på denne brettinga, men dette er min måte.




Bilde av innsiden


Materialliste:


Jeg ønsker dere alle en flott og kreativ dag, og håper dere lar dere inspirere :-)

Vennlig hilsen Cathrine

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk Helle for at du tar deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar til meg ❤️

      Slett
  2. wow hold da helt up.. det er bare super flot xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Marleen! Så hyggelig å godt å få så god tilbakemelding på det jeg lager :-) Tusen takk!

      Slett
  3. Dette var jo bare helt nydelig :) Likte brette teknikken på dette. Om noen har en toturial eller navnet på teknikken hadde jeg blitt glad..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tone-Lise! Jeg aner faktisk ikke hva dette heter... Det er jo en slags tri-fold card..? Kanskje jeg skal hive meg rundt å forsøke å lage en tutorial? Det finnes helt sikkert en der ute i den store kortverden, men jeg vet desverre ikke hvor. Om du finner ei bruksanvisning blir jeg kjempeglad, for da slipper jeg å kutte så mye feil ;-)

      Slett
  4. wow this is amazing. Beautiful. x

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank's a lot sweet Caroleanne! I really appreciate it <3

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)