søndag 28. september 2014

Timeglasset oppgave 4

Hei igjen!

Den fjerde oppgaven i Timeglasset heter "Lag på lag" og prosjektet må ha minst 5 lag.


Jeg har brukt en treeske som tidligere har rommet pynt fra Prima. Denne har jeg gitt et lag gesso, og dekorert med diverse småtterier. Stempeltekstene er fra Papirdesign. Det er vanskelig å se den fine 3D effekten dette kortet har. Det kjære kameraet mitt har nemlig vært hos "kameradoktoren", så jeg har sett meg nødt til å bruke et kompaktkamera til å få tatt de siste bildene mine. Må man, så må man ;-)


Besøk gjerne Cherish This bloggen å la dere inspirere!

Stor klem fra 
Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)