lørdag 16. august 2014

Enkelt blomsterkort - DT bidrag for TreL

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et enkelt kort laget av hvit Bazzil kartong og blomster fra Primas Princess-serie; Whimsical og Dreams come True. Rundt kantene har jeg brukt kantpunch fra Martha Stewart. Stemplet er fra Stempelglede.

Hi!

Today I'll show you a simple card I've made of white cardstock, Martha Stewart punch and flowers from Prima. The stamp is from Stempelglede.



Noen ganger trenger man et kort som er enkelt og dekorativt, og da kan hvit kartong og noen blomster være løsningen ;-)
Håper dere lar dere inspirere. 

Sometimes when you need a card real fast, and want it to be easy to make, white cardstock and flowers can be the solution ;-)
I hope you got inspired.

Love and hugs!

Kreativ klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)