søndag 13. juli 2014

Følg hjertet ditt! DT-bidrag for Stempelglede

Hei alle sammen!

I dag skal jeg vise dere et kort jeg har laget hvor jeg har brukt stempel fra de nye stempelplatene til Stempelglede. De er magisk vakre!
Tekststemplet grep meg med en gang jeg så det; "Følg hjertet ditt".
Det er en av de tingene jeg har erfart i livet, at hva du en gjør så følg hjertet. Om du er usikker på et valg du må ta, lytt til hva hjertet ditt sier, for innerst inne hvet du hva du må gjøre, på hva som er riktig for deg. Så enkelt, men enda så vanskelig... 

Hi!

Today I'll show you a card where I have used some stamps from Stempelgledes new stamp collection. They are all so lovley!
I have used a stamp that says "Follow your heart". That stamp touched me in a special way. Listen to your heart because it will tell you what you need, and have to do. Easy, but so difficult sometimes...

D7K_3968

 Ett nærbilde.

D7K_3970

 Til dette kortet har jeg brukt stempel fra stempelplaten

"Antique baby" og "Følg hjertet ditt"

Ellers har jeg brukt mønsterpapir fra Papirdesign, blomster fra Papirdesign og Wild Orcid. Bling fra Storyteller. Diesen er fra Spellbinders. Pammen fra Panduro. Blonder fra May Art.

Ønsker dere alle en herlig dag :-)

Wish you all a lovley day :-)
Hugs!

Stor klem Fra Cathrine
Cathrine_Signatur

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)