fredag 18. juli 2014

Enda et konfirmasjonskort!

Heisann scrappere!

Man skulle tro at jeg ikke har gjort annet en å lage konfirmasjonskort i vår :-D Jeg har det altså. Mye annet, men det får dere se senere i år. Akkurat nå må jeg bare få vist fram dette kortet, og jeg sverger på at dette er det siste konfirmasjonskortet på leeeeeeenge ;-)

Dette kortet er laget av StudioLine's nye papirserie. De er skikkelig lekre! TreL.no har fått papirene inn for en liten stund siden, så disse ble kjøpt inn med stor iver ;-)
Klippearket og tekststemplene er fra Papirdesign.
Blomstene er fra Prima og Wild Orcid. Ellers har jeg brukt blonder, osteklut og kakeserviett. Jeg har en sirkeldies fra Marianne Design som jeg snart har brukt opp :-) og selvfølgelig kantpunchen min fra Martha Stewart. Disse er begge brukt på dette kortet. 
"Til Konfirmanten"-stemplet er fra Stempelglede, som har noen av de vakreste stempel du kan tenke deg! De grønne bladene er punchet ut av en dies fra Magnolia.


Litt detaljer :-)




Takker så mye for at du tok deg tid til å besøke meg ♥

Kreativ klem fra 

Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)