lørdag 21. juni 2014

Scrappelyst har blogghopp!

Hei!

Scrappelyst har en blogghopp i sammarbeid med Papirdesign. Papirdesign deler ut 
tre herlige stempelpakker! 

Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen kommentarer, så er du med på trekningen av disse stempelpakkene. I tillegg vet jeg at det vanker endel andre overraskelser :-) Besøk bloggen til Scrappelyst å les mere på hva du skal gjøre for å bli med!
 Scrappelyst har utfordringer gående på bloggen også. En av disse er å scrappe noe maskulint og en annen er en "grublis"oppgave hvor dere skal ta utgangspunkt i en av deres mange tutorials.


Jeg har utfordret meg selv og laget et maskulint kort :-) Lager jo så mange romantisk blonde/blomster-kort, at mannekortene blir neglisjert over en lav sko. Så denne maskuline oppgaven måtte jeg bare gjøre! Har ikke brukt en eneste blomst ;-)


Materialliste:

PD 632 Chipboardstjerner, Grunge.
PD 14899 Klippeark, Stilige karer
PD 14889 Mønsterark, Forventning/ Trevegg
PD 14888 Mønsterark, Forventning/ Jacob og Jenny
PD 13754 Mønsterark, En herremann/ En herremann med bart
PD 13794 Ord til deg
PD 13798 Pad og pod
PD13800 Kamera

Da gjennstår det bare å oppfordre dere til å besøke Scrappelyst. Følg instruksjonene å bli med på hoppen som begynner i dag, den 21. juni og varer til 4. juli :-)
I tillegg til å få muligheten til å vinne herlige premier, får dere med dere massevis av inspirasjon fra Papirdesignjentene og designteamet til Scrappelyst ♥

Ha en super dag alle sammen!

Kreativ klem fra Cathrine.




2 kommentarer:

  1. Hei! kjempe vakre papir kreasjoner du lager,dette er ikke noe unntak :)
    Ha en flott kreative dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vibekke! Det er så hyggelig å høre :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)