søndag 18. mai 2014

Konfirmasjonskort


Hei alle sammen!

Denne uka har jeg kosa meg masse med et av de nye arkene fra "Marias Verden". De er rett og slett rålekre alle sammen, og jeg har falt pladask for "En dans på roser". 
Jeg har laget kort til en konfirmant og brukt et av de nye klippearkene til Papirdesign som motiv foran på kortet. Håper dere liker resultatet.

Hi crafters!

This week I've played with one of the new papers from "Marias Verden" and I adore them! I have made a card for a girl, and used a picture from Papirdesigns cutting sheets in front of the card. I hope you like it.







Materialliste:

PD 14908- Marias Verden "En Dans på roser"
PD 13745- Lykke "Tanker om fremtiden" 
PD 14901- Klippeark "Vakre Damer"
Pioner
Roser

Ønsker dere alle ei herlig og kreativ 17.mai helg!

Wish you all a great weekend!
Hugs.

Stor klem fra Cathrine.


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk Arnhild! God helg til deg :-)

      Slett
  2. Dette er bare så sart og vakkert Cathrine. Lager på lager er utrolig fint gjort og de 'bölgene' ser ut som de har vokst dit av seg selv så myke og fine de er! LOVE!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bente for at du er der for meg :-) Stor klem og riktig god helg!

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)