fredag 9. mai 2014

Gavepose


Hei!

Da er det fredag igjen, og jeg skal vise dere en gavepose jeg har laget for TreL med mønsterark fra "Ruby Rock It". Skikkelig herlige ark i spreke farger man blir glade av :-)
Den serien jeg har brukt heter Heritage.
Swirlen er også fra Ruby Rock It. Den er av tre, og jeg synes den er lekker! Den kommer i en pakke med flere ulike former. Jeg har valgt å embosset den, men det er mye annet du kan gjøre med den for å skape tekstur, eller endre farge. De kan sprayes, males, gis en omgang glitter, stemples på, kle med mønsterpapir, krakkelere, ja det er kun fantasien som setter grenser.





Materialliste;

Ruby Rock It/ Heritage- Cut Ups 
Ruby Rock It/ Heritage- Passing Time
Ruby Rock It/ Heritage- Wood Lace Cut
Prima Flowers/ Someting Blue- Ring Bearer
Prima Flowers/ Someting Blue- Mr & Mrs
Stampendous Frantage- Aged bronze embossing enamel
Versa Mark- Wathermark stamp pad
Tim Holtz- Film strip ribbon
Tim Holtz- ChitChat
La-La-Land/ Heart Banner dies

Da ønsker jeg dere en kreativ helg!
Klem fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kjære Gitte! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Det setter jeg stor pris på!

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)