fredag 2. mai 2014

De hjerteligste Gratulasjoner!

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et gratulasjonskort til ei herlig jente som jeg er veldig glad i. Hun har bursdag om noen dager. Da blir hun 19 år! Til denne jenta må det bare lages et sart og rosa kort med lekre stempel fra Stempelglede.
Når jeg jobber med Stempelgledes stempel blir jeg bare superlykkelig! De er så estetiske og vakre at det er en fryd. Føler meg heldig :-D

Hi everyone!

Today I'll show you a birthdaycard that I made for a lovley girl. The card is soft pink with delicious stamps from Stempelglede!





Til dette kortet har jeg brukt papirer fra Maja Design, diverse blomster og Spellbindersdies.

Fra Stempelglede har jeg brukt vakre stempel fra stempelplatene/ stamps called;

Vintage Garden og Gratulerer med dagen

Ønsker dere en herlig dag og takker for at dere titter innom bloggen min :-)
Håper vi sees snart!

Hope to see you soon, and thanks for visiting my blog!
Hugs

Stor klem fra Cathrine
Cathrine_Signatur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)