tirsdag 1. april 2014

Vintage utfordringen

Hei alle sammen!

Vintage Utfordring har en ny utfordring til dere og temaet er;

 Perler og Blonder

Herlig ikke sant?! Helt i min gate :-)

I den forbindelse ble jeg spurt via Inkido, som bidrar med premie, om jeg kunne være med å inspirere. Det ville jeg selvsagt mere en gjerne. 



Her er mitt bidrag. Og til dette kortet har jeg brukt diverse mønsterark, perler og blomster fra Inkido.



Kanskje dere også får lyst til å bli med på utfordringen?
Besøk bloggen da vel :-)

Ønsker dere alle en super dag, og takker for besøket :-)

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)