fredag 25. april 2014

Til Jentekonfirmant


Hei alle sammen!

I dag skal jeg vise dere et kort til konfirmanten laget med de sarte og romantiske arkene fra Pion. TreL har fått inn kolleksjonen "A day in May", og jeg anbefaler dere å ta en nærmere i nettbutikken på disse gobitene :-)



En liten titt på innsiden




Materialliste:

Pion; "A Day In May";
Pion; "Flower frames";
Stempel; Papirdesign "Kjære Konfirmant" og "Å være ung"
Seam Binding bånd
Alt er kantet med Distress Ink "Walnut stain"
Prima anheng; Trinkets"Medow Lark"
Archival Ink "Coffee"

Ønsker dere alle ei flott helg, og takker for titten ;-)

Klem fra Cathrine

2 kommentarer:

  1. Stunning card!!! looks really elegant! love it!
    Hugs, Barbara GR

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear Barbara! Thank you so much for your kind words. Means a lot to me :-)
      Hugs C

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)