fredag 11. april 2014

Påskekort


Hei!

Nå nærmer påska seg med stormskritt, og i den anledning har jeg laget er påskekort med de sarte og romantiske mønsterarkene fra Pion. TreL har fått inn den nye kolleksjonen som heter "A day in May". Inne i nettbutikken kan dere ta dere en nærmere titt på disse. De er heeeeelt nydelige!




Materialliste:

Blomster fra Prima og Natur Looks

TreL har fått inn masse nye blomster fra Petaloo. Ta dere en kikk på disse i samme slengen ;-)


Gledelig Påske alle sammen :-)

Stor klem fra Cathrine!





2 kommentarer:

  1. For et nydelig påskekort, Cathrine! Så delikat og sart!

    Ville bare kikke innom bloggen din og ønske deg en god helg!
    Klem fra
    Gunhild

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Gunhild! Så hyggelig med besøk fra deg :-) Det setter jeg stor pris på. Riktig god helg til deg også Gunhild.
      Stor klem tilbake.

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)