fredag 18. april 2014

Konfirmasjonskort

Hei!

Håper dere har ei herlig påske! Det har i allefall jeg. Er sammen med familien min, og vi storkoser oss masse med god mat og fine turer ute i både solskinn og uvær ;-)
 I dag tenkte jeg å vise dere et konfirmasjonskort laget til ei rosa ballettjente, og hva er vel bedre da en å bruke de nye arkene fra "Marias Verden"?
Jeg har også forelsket meg i de nye vintage klippearkene av vakre damer, så det har jeg brukt til dette kortet.  




Materialliste;

PD 13801 Stempel; Kjære konfirmant 
PD 14906 Prima Ballerina 
PD 14907 Ballett
PD 14901 Klippeark;Vakre Damer
Perleswirl 
Roser
Åpne roseknopper

Ønsker dere alle ei super påske videre! 
Stor kreativ klem fra Cathrine :-)

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Så fine papirer og lekre detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jorunn! Hyggelig at du liker det jeg lager :-) Det setter jeg stor pris på! Klem C

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)