lørdag 5. april 2014

Gaveboks til konfirmanten


Hei alle sammen!

I dag har jeg lyst til å vise dere mitt siste Papirdesignprosjekt. Denne gangen har jeg laget en skuffeeske til konfirmanten. Kjempeartig å lage denne eska, og ikke vanskelig i det hele tatt. Jeg koser meg så himla masse når jeg får måle, skjære, lime, pusle og tilpasse sånne esker. Hææææærlig!

Hi crafters!

Finally the weekend is here, and I would love to show you my latest Papirdesignproject. This time I made a box, and I really enjoy the hole process of making boxes. Love it!




Mange små skuffer for å gjemme overraskelser i :-)

Small drawers for surprises :-)


Materialliste;

Diverse blomster fra Papirdesign
Grønne blader fra Papirdesign
PD 13753- Mønsterark; "På Rad og Rekke"
Stempel; "Kjære Konfirmant"


Ønsker dere alle en fin fin dag og ei god helg!

Wish you all a great weekend!

2 kommentarer:

  1. OJ OJ OJ Cathrine. Nå ble jeg bare helt forelsket. Så nydelig og så gjennomfört!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Bente! Jeg setter så uendelig stor pris på dine kommentarer og din støtte. Du er helt fantastisk :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)