tirsdag 29. april 2014

Dåpskort

Hei igjen!

For en stund siden fikk jeg et oppdrag i å lage dåpskort til lille Anna. Det er lenge siden jeg har laget dåpskort, så dette ble gøy!
I dag tenkte jeg å vise dere resultatet :-)
Håper der liker det, og lar dere inspirere.

A while ago someone asked me to make a card for the bapthism of a little girl called Anna, and today I'll show you the result. Hope you like it :-)




Tekststempel fra Papirdesign.


Tagen inni kortet hvor den ene siden er for å skrive en personlig hilsen, og den andre siden er dekorert med en lite vers.

Piqtures of the tag inside the card.


Jeg har brukt papirer fra Pion.
Stemplet er fra Papirdesign. 
Ellers har jeg brukt ulike produkter fra Dusty Attic, Prima, Marianne design Dies, Sizzix dies og La La Land Dies.

Tusen takk for titten :-)

 Thanks for wisiting.
Hugs to you all!

Klem fra Cathrine!


2 kommentarer:

  1. Kjempe vakkert dåpskort ,flotte delikate farger og pyntet. Ha en flott dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelige ord Vibekke :-) Klem!

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)