søndag 2. februar 2014

Papirdesigns februarutfordring

Hei!

Papirdesigns februarutfordring er igang. Temaet denne gangen er; Rødt, Rosa, Hjerter, Morsdag, Valentinsdag. Tenkte å vise dere mitt bidrag. 
Premien er herlige buttons fra papirdesign :-) Besøk bloggen, og bli med. 

I tillegg har Papirdesign Giveaway. Line har designet en hel haug med nye stempel. Du kan være en av tre heldige vinnere av akkurat ditt favorittstempel. Så det er bare å hive seg rundt! Vinnerne blir trukket på lørdag.

-------

Papirdesigns februarychallenge has startet. The team for this month is; Red, Pink, hearts, mothers day and valentines day. This is my contribution.
The prize is some of PD's new buttons. Visit the blog for more information and join us :-)

It's also a Giweaway at Papirdesign. You can pick one of your favorite stamp from Papirdesigns new stamp collection. 




Materialliste:

PD14884 Gratulerer, Rosa
PD 14885 Lille Sommerfugl
PD13746 Rosa pioner
Ellers har jeg pyntet med roser,peoner, doilies og chipboardhjerte.
Stempel:
PD 13795 Fri som fuglen
PD 13794 Ord til deg

Da er det ikke noe å vente på ;-) Kos deg med utfordringen, og tusen takk for at du besøkte meg i dag.
--------
Thank you so much for visiting me. I really appreciate it!
Lot's of love

Stor klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)