søndag 5. januar 2014

Stempelglede Design Team Call 2014

Hei alle sammen, og godt nytt år!

I år starter jeg med friskt mot og våger meg nok en gang frampå med å sende inn en DT søknad til Stempelglede, som jeg har beundret i åresvis! Et av mine første stempel var fra Stempelglede nemlig :-) Det er litt skummelt å stikke seg fram på denne måten, men jeg har bestemt meg for å leve etter regelen; den som intet våger, intet vinner. Så da bare kjører jeg på ;-) Ikke mere "du er ikke flink nok". Nå gjør jeg det som gleder mitt hjerte ♥ Tenkte å vise dere et helt nytt kort jeg laget med det samme jeg fikk høre om callen. Her er det mye lag på lag, og kun stempel fra Stempelglede.










Stempel fra Stempelglede:

Vintage christmas; Engelen.  
En liten hilsen; Stempelteksten 
Grunge collection; Hjørneswirlen

Papir fra Pion
Blonder fra Papirdesign
Prima blomster og anheng

 Har blitt bedt om å legge ved noen kort som viser min stil. Vanskelig oppgave, for jeg er svært kritisk til meg selv, men har alikevel funnet fram noen kort å vise til.







Dette er altså min søknad til Stempelglede. Da er det bare å krysse fingrene for at jeg blir den heldige!
Det er egentlig alt for spennende, og jeg vet at det er uendelig mange talentfulle mennesker der ute som ønsker å designe for Gunhild og Stempelglede. Men som sagt "den som intet våger, osv osv"

Stor klem fra Cathrine, som håper at hun, om ikke annet, kan spre litt kreativ glede rundt seg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)