fredag 31. januar 2014

Posekort


Hei igjen!

I dag tenkte jeg å vise dere en gavepose med kort. Elsker å lage disse posene :-) Synes dere bør prøve også. Til denne posen har jeg brukt mønsterark fra Melissa Frances. Heeeelt nydelige ark. Dette er et designbidrag for TreL.

 Rammen er embosset, og bildet i rammen er hentet fra et av arkene. Blomstene og sommerfuglene er dekorert med 3d snow for en litt shabby look. Ordene er stemplet ut av en Kort&Godt plate. Detaljert liste og artikkelnummer finner du nederst i innlegget.





Materialliste:

119421 Melissa Frances; Classic Elegance "A Night at the Theater" 
119676 Melissa Frances; Classic Elegance "Adopted Ancestors"
119673 Melissa Frances; Classic Elegance  "At First Blush" 
119474 Kort&Godt; "Den som intet våger" 
118845 Prima; Junkyard Findings/Typo Bulbs Small 
119999 "3D Snow effect" 
115723 Stampendous "Shabby white embossing enamel" 

Har også brukt diverse blomster og sommerfugler fra Prima, blonder og dies fra Spellbinders og Sizzix.  Alt er svertet med Distress Ink. Jeg bruker stort sett bare "Walnut Stain" på mine prosjekter. 

Håper dere ble inspirert, og at helga blir kreativ :-)

Stor klem fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Åh helledussen så nyydelig, Cathrine! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du legger igjen så gode ord til meg Bente <3

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)