mandag 13. januar 2014

Min bok. DT bidrag for Papirdesign.


Hei og godt nytt år til dere alle :-)

Dette er mitt første innlegg på det nye året, så da tenkte jeg det kunne være på sin plass å begynne året med noe ganske uvanlig fra meg. En blanding av romantisk og enkelt. Litt moldingpaste, gesso og gelemedium. Joda, jeg har sånne greier også, men bruker det bare inni mellom. Resultatet denne gangen, om dere ser bort fra denne boka da, er en ødelagt favorittpensel ;-) Jeg har valgt å holde meg til sorte og hvite nyanser.

Boka er laget av to papirposer som jeg brettet, skar til og sydde sammen for at den skulle bli mere stødig. Inni boka har jeg laget små tagger. De er dobbelsidige, så baksiden er laget med baksiden av mønsterarket "Fargeblyant". Dette arket ser ut som en side av en notatbok. Perfekt for å skrive kloke, og kanskje mindre kloke betraktninger og tanker om livet ;-)






Til boka mi har jeg laget små tagger. 





Materialliste:

PD 13847 Skolestart; Tavle (begge sider)
PD 13848 Skolestart; Fargeblyanter (begge sider)
PD 10612 Nostalgi; Bilde fra bildeark
Selvklebende Krystaller; Blanke
PD 632 Stjerner; Grunge
PD 634 Hjerter, Hvit
PD 111 Alphastickers; Grå
Store og små roser; Gråtoner
Roseknopper; Gråtoner
Små Gardenia; Grå
Dotter; Gul, Lilla, Sort
Buttons
Kakeserviett
Diverse stempel;
Stempel; Skyer
Stempel; Stol på meg
Stempel; Chevron, Piler
Stempel; Kalender 
Stempel; Reise, Taggen

Jeg ønsker dere alle ei superflott helg!
Stor kreativ klem fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine og stilig papir kreasjon du har laget! Jeg er din nye medlem :)
    Ha en riktig flott kreative uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vibekke! Det setter jeg stor pris på :-)

      Slett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)