lørdag 14. desember 2013

Gratulasjonskort

Hei igjen!

I dag tenkte jeg å vise dere et kort jeg laget for et par dager siden. Det er et bestillingsverk til ei dame som fyller 60 år. Så midt oppi all julestas på scrapperommet fant jeg fram nydelige blomster fra Papirdesign og Wild Orcid, og laget sommerstemning med Maja Designs "Vintage Frost Basics". Og ved hjelp av en kakeserviett, gasbind, blonder, seembinding-bånd, glitter, perler, embossing, bilde, Distress-ink, anheng fra Prima og stempeltekst fra Papirdesign ble kortet født ;-)





Så midt i adventstia og julestorm kom bursdagskortet til. 
Typisk meg, men det ble ikke tatt bilder av innsiden, for det hadde jeg pynta til gangs ;-)

Håper dere koser dere i adventen, for det gjør jeg ♥
Stor kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)