tirsdag 10. desember 2013

Et enkelt julekort. DT-bidrag for TreL


Hei igjen!

I dag tenkte jeg å vise dere et kort jeg har laget med October Afternoons julekolleksjon som TreL nettopp har fått inn i butikken. Arkene er så søte :-) I tillegg har jeg fått prøve ut et helt nytt stempel som hører til samme serie. Disse arkene og stemplene synes jeg egner seg svært godt til clean and simpel-stilen, så for en gangs skyld forholder jeg meg helt rolig med tanke på pynting og stæsj. Svært uvanlig til meg å være ;-)



Vet ikke om det kommer tydelig fram på bildet, men mønsterarket sitter ikke inntil forsiden, sånn at når du åpner kortet får du en følelse av at Bambi står litt foran bjørkeskogen. 3D effekt rett og slett. Ble det forståelig?
Stemplene er fra samme stempelplate. Har fargelagt heeeeelt enkelt med promarkers. 
Jeg har brukt Glimmer Glam rundt rammen og sirkelen. Synes det gir en herlig vintereffekt.

Materialliste;
Artnr. 120121 Mønsterark: Oktober afternoon/ Silent night
Artnr. 120048 Stempel: Oktober Afternoon/ Donnie&Blitz
Artnr. 110987 Glimmer Glam/Chandelier
Artnr. 109563 Perlebånd

Ønsker dere en flott kveld! Takk for titten :-)

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)