lørdag 22. juni 2013

Fiskeveske med kort. DT-Bidrag for TreL


Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et mannekort jeg laget her om dagen. Kort til menn synes jeg er vanskelig! Jeg ble utfordret av Linda på TreL til å lage noe av et nytt mønsterark fra Karen Foster. Arket heter "Fishing Gear" 

 Bestemte meg etter hvert for å lage mal på en fiskeveske som jeg kunne putte et lite gratulasjonskort inni. For å pynte litt på veska brukte jeg noen nye klistremerker fra Paper House som heter Gone Fishin'

I stede for å klistre merkene direkte på kortet festet jeg de på vanlig kartong, klippet klistremerkene ut, og brukte de med 3D puter på prosjektet mitt. Synes det ble kult!
Tekststempelene på kortet er fra Kort og Godt og heter "Et ekte mannfolk"
-------

Hi everyone!

Today I'm going to show you a card I made for TreL. I think it's so hard to make card for men! So I got challenged by Linda at TreL :-) She gave me this new pattern paper from Karen Foster called "Fishing Gear".
I desided to make a litle bag that I could put a card into. I used some stickers from Paper House called "Gone Fishin'".
Instead of applying the stickers directly to the project, I glued them on cardboard and cut them out. Then I fastened the stickers with 3D pads. I just love the effect of it.
The text stamp is made by Kort og Godt and is called "Ekte Mannfolk". ("Real men").




Kroken har jeg bøyd til av en metalltråd.

I used a metal tread and bended it into a hock.



Håper dere ble inspirert til å lage kort med et litt barskere tema ;-)
Takk for titten.
-----
I hope you got inspired. Thanks for visiting my blog :-)
Love!

Kreativ klem fra
Cathrine

1 kommentar:

  1. Kor flenk du e Cathrine! Du bærre bestemt d førr å lag en mal..!! Fantastisk :)) Veldig flott mannekort. Den som ska få dette e veldig heldig :)
    Go hælg og stor Anneliklæm :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)