torsdag 4. april 2013

Sommerkjole! Dt bidrag til Papirdesign.


Heisann!

Det stemmer det; Sommerkjole! Kan det bety at jeg lengter mot lys, sol og sommer kanskje... Jaaaaa! Så, når sommer og sol ikke kommer til Cathrine, må Cathrine fikse egen sommer ;-)

Mønsterarket Rosebukett ble brukt til kjolen, og arket Solveig som panel. Degge disse papirene er fra Papirdesign.

Ellers har jeg pyntet med blomster, halvperler, blondebånd ,swirler og stempel fra Papirdesign.

Jeg har også brukt Perfect Pearls, litt perlebånd, tyll og metalltråd til kleshengeren. Bladene er fra denne punchen her
Synes den er genial! 

 Må bare beklage dårlig bilde... Kameraet er sykt *snufs*, men sånn er det bare. Håper dere er overbærende ;-)



Jeg ønsker dere en super dag, og ei nydelig og kreativ  helg :-)

Solklem fra Cathrine

1 kommentar:

  1. Så flott et kort du har laget.
    Likte detaljene du har brukt .
    Ha en fin søndag.

    Klem :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)