søndag 14. april 2013

Konfirmasjonskort til gutt. DT bidrag for Papirdesign.


Heisann!

Her er jeg igjen for å vise dere et konfirmasjonskort jeg har laget. I disse konfirmasjonstider kan det kanskje være greit med ideer og inspirasjon tenkte jeg, så her er et forslag :-)

 I will show you a card I've made for a boy.
So this is todays inspiration :-)


Til dette kortet har jeg brukt mønsterarket Data-Lykke/ Livets Vei. Har pyntet med Chipboardsstjerner, brune Stickersbokstaver og diverse blomster.

 For this card I've used Chipboardstars, Stickersalpabeth and flowers. The pattern paper is called "Livets Vei"



Jeg har skåret ut "innmaten" til stjernene, og brukt baksiden av samme mønsterark for å få fram teksten konfirmant.


I carved out the stars, and the reversed backside pattern of the same paper can be seen through the stars.

Ellers har jeg malt med gesso på bølgepapp, svertet kantene og tegnet "juksesøm" rundt kortet.


Jeg ønsker dere en god dag videre :-)

Have a nice day :-)

Kreative tanker fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)