onsdag 10. april 2013

En av Cathrines skjeldne LOer ;-)

 Hei alle sammen!


Da er tiden inne for å vise dere en av mine ytterst skjeldne LOer. Har scrappet bilde av meg selv og min eldste sønn. 
Bildet ble tatt under middagen fra bryllupet mitt. Jeg bærer preg av at noen tårer ble felt og følelsene mine var overveldet. Sønnen min var en søt liten brudesvenn med flosshat. For flosshatt må man ha når det er fin fest, kunne den lille veslevoksne gutten min fortelle meg ;-)

Jeg har brukt Mønsterark fra Pion til denne LOen. Mellom de to mønsterpapirene har jeg lagt et tynt lag med osteklut. Bildet ligger på en kakeserviett som jeg har "modifisert" slik at jeg kunne tre en sløyfe gjennom.
Pynten er diverse blomster fra Kort og Godt, Papirdesign, Wild orcids og Prima. Perleranken er fra Storyteller, og perlene er fra Papirdesign. 

Hi everyone!

Today I will show you a LO I made from my wedding. It's not often I make LO's! 
I used Pions pattern paper. The flowers is from Papirdesign, Prima, Kort og Godt and Wild orcids. The pearlstem is made by Storyteller, and the singel pearls is  made by Papirdesign.






Litt nærbilde :-)

A close up :-)

Ha en super dag alle sammen!

Have a nice day!

Kreativ klem fra Cathrine  

1 kommentar:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)