onsdag 17. april 2013

Dt-bidrag for TreL


Hei alle sammen!

I dag tenkte jeg å vise dere en eske jeg har laget. For å dekorere denne har jeg brukt den nye stempelplaten fra KaiserCraft. Den heter 75 Cents. Det er lekre rammer med ulike siluetter i. Disse stemplene kan du bruke både med og uten rammer, fordi siluettene er "løse" inni rammene. Genialt :-)

I tillegg har jeg igjen brukt de nye arkene fra Authentique. Dette heter Poised

De metalliske bladene er fra Prima, det samme er det vakre anhenget med sommerfuglen. Disse er laget på den måten at den blanke perlen som sitter midt i ahenget er løst. Det gir deg mulighet til å lime noe under perlen for å så lime det fast til anhenget. Her har jeg limt på en del av mønsterarket for å hente igjen litt av fargene på esken.









De øvrige stemplene er fra Papirdesign. Har dekorert med litt ulike blomster.

Formen på esken er laget med en Spellbinders die som heter Lacy Squares. Ovalene rundt stempelmotivet er også fra Spellbinders. 

Borden er laget med en Martha Stewart Punch. 

Dette var dagens inspirasjon fra meg :-) Ha en super dag!

Klem fra Cathrine.

1 kommentar:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)