tirsdag 16. april 2013

Dt-bidrag for TreL


Heisann!

Heldige meg har fått kosa meg med de nye arkene fra Authentique :-)

Her har jeg brukt mønsterarket "Heart"

Ellers har jeg brukt diverse blomster fra PapirdesignKort og Godt og Storyteller. Synes de små Calaene fra Storyteller er nydelige til å bruke sånn innimellom de andre litt større blomstrene. Den store snurreblomsten har jeg laget selv av en bit av Authentique-arket. Limte så fast en perle midt i blomsten. 

Punchen fra Martha Stewart brukte jeg rundt kantene på de to ytterste panelene. Stempelet er laget av Papirdesign. Diesen under stempeltrykket er fra Spellbinders og heter Fancy framed tags 1.

Bildet av jenta er fra et av klippearkene til Papirdesign. Har brukt en Spellbindersdie for å kutte ut bildet. Den heter Laceys circles.

Brukte litt ulike blonder og bånd. Under et av panelene har jeg litt osteklut.

Swirlen har fått seg en runde med Stickles Frosted Lace og Glimmer mist Dazzling Diamonds, og det har tagen også fått ;-)


Her kan dere se litt nærmere på detaljene.



Håper dere lar dere inspirere. Ha en super dag alle sammen!

Kreative tanker fra Cathrine.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort :)
    Ha en fin uke videre!
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anita-Lise! Der gjorde du dagen min :-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)