mandag 22. april 2013

Bli med på Blog-Hop med Papirdesignjentene :-)

Hei alle sammen!



For å kickstarte vår og feire vårt DESIGNTEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOG-HOP!

Vi håper virkelig at dere har lyst til å komme på besøk hos de ulike Papirdesign-jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne TIDENES PREMIER! 

Alle jentene vil i tillegg trekke hver sin vinner av en mindre premie, så pass på at du ikke glemmer oss ;-)

To celebrate spring, and our fantastic DESIGN-TEAM we’re throwing a BLOG-HOP.
Visit the Papirdesign-girls, and get tons of INSPIRATION and a chance to win this AMAZING PRICE! All of the girls will draw one lucky winner of a smaller prize, so be sure you wisit us all ;-)

Vår talentfulle Ulrika har lagd en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE!
We’ve all been working on the same sketch, made specially for us by our talented Ulrika.


Slik fungerer hopp’en:
Besøk hver Papirdesign-jente og følg instruksene lengre nede i blogginnlegget. Til slutt kommenterer du på Papirdesign-bloggen om at du har gjennomført runden din. For å bli med i trekningen av hovedpremien må du også ha lagt deg til som følger av Papirdesignbloggen. Har du ikke en egen blogg kan du jo like oss på facebook. Du kan få et ekstra lodd om du forteller om bloghopen i din egen blogg, eller på facebook. Bare husk å fortell oss om det her ;-) Det trekkes en vinner av hoppen den 17. mai, så da må du komme tilbake til oss å se om du har vunnet!

This is how it works


Visit every Papirdesign-girl - starting with the first on the list, and follow the instructions on each blog. When you have finished the hop you will end up at Papirdesigns blog, and then you leave us a little comment that you have visited everyone. If you want to be in the draw of this amazing prize, you also have to follow the blog, or if you dont have a blog yourself - you can like us on Facebook. Just be sure to tell us about it here ;-)

The winner will be announced May 17th, so be sure to come back here and check out if you are the lucky winner!



Slik ser HOPP-LISTA ut:
The hop-list:

Cathrine Sandvik (me)



Slik har jeg løst skissa:





Til dette kortet har jeg brukt arkene Rosa peoner og Bamsefar. Ellers har jeg brukt perleswirl, rosa roser og hvite roseknopper. Bilde er hentet fra et av klippearkene til Papirdesign. Stemplet er også fra Papirdesign.
For this card I've used the patterned paper called "Rosa Peoner" and "Bamsefar"
The swirls, textstamp, flowers and picture is all from Papirdesign.

Her er premien du kan vinne hos meg:
This is the prize you can win from my blog :-)





For å vinne og bli med i trekkningen på begge premiene må du:
To join the draw to win prizes you have to:

- Legge inn en kommentar hos meg, et lodd  /leave a comment at my blog, one ticket
-Legge deg til som følger hos meg, et lodd /become a follower at my blog, one ticket



 Og dette er den stooooore hovedpremien fra Papirdesign!


The grand prize from Papirdesign!






Stor klem fra Cathrine :-)

Love from Cathrine :-)

HAPPY HOP!

135 kommentarer:

  1. What a lovely card you have made. And a fine price. Have a nice day:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you for following me! Really means a lot for me :-)

      Slett
  2. Så lekkert! Og ikkje minst premie :) har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du velger å følge meg! Det gjør meg såååå glad :-)

      Slett
  3. Gøy med blog-hop :)
    Så herlig kort du har laget...nydelig :)

    SvarSlett
  4. Bedårande kort å så snyggt att det är uppbyggt i 3D.
    Vilken otroligt läcker giveaway, tack för chansen

    SvarSlett
  5. Jätefint! Älskar färgerna på kortet! Vill hemskt gärna vinna det fina priset! <3

    SvarSlett
  6. Lekker,nydelige farger:))

    SvarSlett
  7. This is so sweet and elegant!!! Love it!!xx

    SvarSlett
  8. Så kult å bruke den skissen til ett kort! Nydelig ble det :D

    SvarSlett
  9. *sukk* noko så nydelig:-)

    Lagt meg til som følger og "hopper" vidare;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Arnlaug! Det betyr mye for meg at du velger å følge meg :-)

      Slett
  10. Ååå... Kortet ditt ble såå fin! Liker så godt kakeservietten og gasskluten under bildet! Nydelig!

    SvarSlett
  11. Nydelige kort du har laget! Herlig med så mye lag på lag :)

    SvarSlett
  12. Nydelig kort du har laget.
    Jeg hopper videre..

    SvarSlett
  13. Kjempefint kort. Har vært innom bloggen din noen ganger og synes du lager mye fint.

    Har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Heidi!
      Tusen takk for at du følger meg :-) Da blir jeg så glad!

      Slett
  14. Beautiful project! thank you for sharing!

    SvarSlett
  15. Nydelig var rette tekst på dette kortet :)

    SvarSlett
  16. lekkert kort! :)Har lagt meg til som følger, og hopper videre nedover på lista! Ønsker deg en flott dag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lene for at du velger å følge meg :-)

      Slett
  17. For ett nydelig kort <3
    Liker veldig godt fargene og oppsettet!
    Samme med pynten og bilde!
    Tusen takk for inspirasjon :)

    Har lagt meg til som følger!
    Ha en fin dag :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir så glad for at du vil følge meg Kristine :-) Tusen takk!

      Slett
  18. Som det står skrevet: Nydelig!! Kjempeherlige papirer, flott pynt og du har løst skissa så flott!

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  19. I am a follower now and I am exited - your card is beautiful!

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear o-sunny! Thank's a lot for following me :-) It really means much for me!

      Slett
  20. Så nydelig det var det korte Cathrine :O)Og bloggen din var blitt så fin :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du velger å følge meg :-) Nå ble jeg glad!

      Slett
  21. Det smukkeste kort, lige mine farver, jeg var vist ikke følger hos dig, men det er jeg nu. knus morkaren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Karen! Takker deg så mye for at du vil følge meg! Det gleder mitt hjerte :-)

      Slett
  22. Så vackert kort! Jag är följare och hoppas på tur.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Pippin! Takk så mye for at du vil følge meg :-) Det gleder et hjerte!

      Slett
  23. Så fint vintagekort! Herlige farger og detaljer :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  24. That is a stunning card! Thanks for sharing it!

    SvarSlett
  25. Gorgeous card :). I loved the way its layered. Its great to follow you now on. Do drop by my blog as well.

    Love

    SvarSlett
  26. Kjempe flott kort... Nydlige farger og lekekrt med alle mattene:)
    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  27. Ja, nydelig er virkelig rette ordet her ;o)! Flott kort! Har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Liven, det betyr mye for meg at du vil følge meg :-) Tusen takk!

      Slett
  28. For et nyyydelig lekkert kort du har laget!!! Digger fargene og stilen din:) Så vips, er jeg din nye følger:)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Synnøve! Tusen takk for at du vil følge meg :-) Det setter jeg stor pris på!

      Slett
  29. For et nydelig kort!! Helt i min stil:) Herlig med blogghopp, for da kan man finne nye blogger man liker. Og jeg liker det jeg ser, så legger meg gjerne til som følger :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Anne Gro! Så hyggelig at du vil følge meg! Tusen takk :-)

      Slett
  30. Vilket vackert kort med alla lager! Verkligen inspirerande! Följer din blogg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du velger å følge meg. Det varmer mitt hjerte :-)

      Slett
  31. Så nydelig kort i flotte farger, lagt meg som følger og blir med på denne blogghoppen:)
    klem bente:)

    SvarSlett
    Svar
    1. KJære Bente! Så godt å høre at du vil følge meg :-) Tusen takk!

      Slett
  32. Your card is just stunning!! Love all the layers!!

    SvarSlett
  33. Nydelig var jo bare den beste 'tittelen' på dette kortet, for det var virkelig nydelig! Liker veldig godt måten du har løst skissen på! *putte-i-inspirasjonsboksen* Blir med glede følger av bloggen din, for her var det generelt mye lekkert og flott!

    Kommer snart innom igjen! Ha en flott mandag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingvill for at du vil følge meg! Det setter jeg stor pris på :-)

      Slett
  34. Kjære Cathrine! Tittelen på kortet ditt var virkelig treffende, for det var bare utrolig nydelig <3 Lykke til videre!
    Stor Anneliklæm :)
    PS Jeg er jo allerede følger av bloggen din og deltar gjerne på blogghoppen, spennende!

    SvarSlett
  35. Hej!

    Ett jättevackert kort du har gjort med stilrena drag!
    Vill gärma vara mer i Papirdesigns bloghop och är en
    ny följare även på den här bloggen!

    Charlotta / Sverige

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Charlotta! Tusen takk for dine gode ord og ikke minst for at du vil følge bloggen min :-)

      Slett
  36. Nydelig lekkert kort!! Er herved følger av bloggen din! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Therese! Så glad jeg blir når du legger deg til som følger! Hjertet gledes :-)

      Slett
  37. It's such a beautiful, romantic card. I really love the vintage feel to it.

    SvarSlett
  38. So nicely! Very sweet card)))

    SvarSlett
  39. Pretty, romantic and elegant, love the soft colours!

    SvarSlett
  40. очень много интересных деталей на страничке

    SvarSlett
  41. Nydelig LO du har laget! Har nå lagt meg til som følger og kommentert hos deg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kristin :-) Kort/ LO, hihihi same, but different ;-) Tusen takk for at du følger meg!

      Slett
  42. Beklager, jeg skrev LO, men mente selvsagt kort!

    SvarSlett
  43. Herlig kort, og flott løsning av skissa. Lagt meg til som følger av den flotte bloggen din.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Wenche! Det e så godt å høre at du vil følge meg :-) Ha en super dag!

      Slett
  44. Rett og slett NYELIG!
    Følger deg gjerne :-)
    -Helle-

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Helle! Det betyr så mye for meg at du vil være min følger. Tusen takk!

      Slett
  45. Vacker!!
    Jag är nu följare

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Annica! Tusen takk for at du vil følge meg :-)

      Slett
  46. So pretty and elegant. I'm now a follower :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Helen! And thanks a lot for following my blog :-)

      Slett
  47. Så nydelig kort!! Lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anne Lill :-) Koselig at du vil følge meg!

      Slett
  48. SÅ FLOTT et kort du har laga.
    Lekker!

    Da legger jeg meg til som følger av bloggen din.
    Gleder meg til å se hva du tryller frem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du vil følge meg! Det setter jeg stor pris på :-)

      Slett
  49. Underbart kort du har gjort, färgerna passar så bra till det gamla kortet. Swirlen och doilyn gör det extra lyxigt. Älskar alla lager du fått till!!
    Är nu följare av din blogg

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Så glad jeg blir når du vil følge meg! Tusen takk :-)

      Slett
  50. Nå har jeg endelig fått til å legge inn kommentar - og følge deg (tror jeg). Du er så flink, Cathrine, og rosa er jo favorittfargen min :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Næmmen heisann Ida :-) Da gikk det seg til gitt! Koselig å få deg som følger :-) Sees!

      Slett
  51. Vakkert kort.. som alt annet du lager:)
    Følger hos deg har jeg vært en stund, nå hopper jeg videre til neste blogg..>>>>>>>>>
    :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anita-Lise! Jeg er heldig som har en trofast følger som deg :-) Tusen takk igjen!

      Slett
  52. Beautiful card :) Fallowing your blog.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much for your comment and for following my blog :-) Means a lot for me!

      Slett
  53. Beautiful page!! I LOVE the doily and the photo!!

    SvarSlett
  54. Jag är ute på mitt livs första blogghop och det är jättekul att inspireras av er duktiga tjejer. Vilken romantisk layout du gjort - underbar!

    Nu har jag registrerat mig som följare på din blogg och hoppar vidare till nästa!

    SvarSlett
    Svar
    1. KJære Marina! Tusen takk for at du følger meg! Det gleder mitt hjerte :-)

      Slett
  55. For eit nydelig og lekkert gjennomført kort!

    SvarSlett
  56. Dette var fint, likte fargene du har brukt! Har lagt meg til som følger og hopper videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Det betyr så mye for meg at du vil flegge deg til som følger! Tuuuuusen takk :-) Ha en fin dag.

      Slett
  57. For et nydelig kort ♥

    Har lagt meg til som følger.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Jorunn! Det varmer et scrappehjerte at du vil følge meg :-) Tusen takk!

      Slett
  58. kempeflott Kort gillar vintagelooken!

    SvarSlett
  59. smukt og feminint kort, som man i virkeligheden kan bruge til mange formål...
    Følger dig selvfølgelig ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Anne! Jeg setter virkelig stor pris på at du vil følge meg :-) Tusen takk!

      Slett
  60. Rett og slett nyyydelig Cathrine!!!Herlige farger,motiv og papirer du har brukt:)Blir gjeerne følger av deg:)
    Herlig blogghopp forresten:)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linda! Tusen takk for gode ord :-) og takk for at du vil følge meg. Det betyr masse! Ja, en premie til en verdi av ca 3000,- er det ikke ofte å se :-)) Klem tilbake!

      Slett
  61. Nydelig kort!
    Har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mer av ditt.
    Klem Gro

    SvarSlett
    Svar
    1. KJære Gro! Jeg føler meg så heldig fordi du vil følge meg! Tusen takk :-) Ha ei flott helg!

      Slett
  62. Nydelig lag på lag kort :)
    Har lagt meg til som følger og hopper nå videre.
    God helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Alhana! Tusen takk for at du følger meg :-) Riktig god helg til deg også!

      Slett
  63. Et nydelig kort du har lagd.
    Har lagt meg til som følger hos deg og hopper nå videre til neste på listen.

    SvarSlett
    Svar
    1. KJære Bodil! Så hyggelig å høre at du vil følge meg :-) Riktig god helg!

      Slett
  64. For et nydelig kort! Syntes du lager masse fint og gleder meg til å følge deg videre! Krysser fingrene for den fine candyen din (siden jeg akkurat har fått ei lita jente syntes jeg fargene på godiset ditt var helt topp) og hopper videre i blogghoppen!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Hilde! Så glad jeg blir når du vil følge meg! Tusen takk :-) Ha en fin dag videre

      Slett
  65. nyddelig kort du har laget :)
    lagt meg til som bruker og hopper vidre :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Tusen takk for at du velger å følge meg :-) Det setter jeg stor pris på!

      Slett
  66. Så utrolig lekkert. Sarte, vakre farger og nydelig pyntet. Jeg likte så godt perlepynten du har brukt. Den satte virkelig prikken over i'en. Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  67. For et kjempelekkert kort du har laga. Flotte papirer
    og lekker pynt. Legger meg til som følger. Kjempeflott premie du har.
    Hopper videre til nestemann på lista.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  68. Kjære Linda :-) tusen takk for at du vil følge meg. Det setter jeg stooooor pris på!

    SvarSlett
  69. Flott blogg. Her blir jeg en stund. Nå følger jeg deg videre

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Wenche! Tusen takk for at du vil følge :-) Det betyr så mye for meg! Klem

      Slett
  70. Cathrine, this card is absolutely amazing!I'm a new follower)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dear Julia! Thank's a lot for your comment. I appreciate it :-) And thank you for beeing my follower!

      Slett
  71. Et kjempefint kort som jeg skal bruke som inspirasjon :-)
    Følger deg og hopper videre for å se hva de andre har laget.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ann Kristin :-) Så hyggelig å høre at jeg kan være til inspirasjon for deg! Og ikke minst, tusen takk for at du velger å følge meg :-) Ha en fin dag

      Slett
  72. Så flott kort. Jeg liker rosafargen veldig godt ^^

    Jeg har lagt meg til følger av bloggen din og hopper videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Tusen takk for at du vil følge meg :-) Nå ble jeg glad! Ha en fin dag :-)

      Slett
  73. Hei!For en flott blogg!!Og SÅ glad for at jeg nå er følger på den!Kjempeinspirerende, og så mye fint du deler med oss!:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Sissel Elisabeth! Så gode ord du deler med meg :-) Og ikke minst tusen takk for at du vil følge meg. Klem!

      Slett
  74. For et nydelig kort - teksten passet jammen bra! Veldig fin blogg du har, og jeg har lagt meg til som følger. Hit kommer jeg igjen :)

    SvarSlett
  75. Så koselig å se at du vil følge meg! Det setter jeg stor pris på :-) Tusen takk.

    SvarSlett
  76. Kjempesøtt kort du har laget her :) Takk for inspirasjon :):) Hopper videre ;)

    SvarSlett
  77. Så masse flott i bloggen din, har lagt meg til som følger jeg :-)
    Nydelig kort du har lagd her, stilig med de ulike lagene under motivet!

    Klem Stine

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre fra deg :-) Tusen takk for at du vil følge meg, det setter jeg stor pris på! Ha ei flott helg :-)

      Slett
  78. Älskar färgerna på ditt kort, helt underbara! <3

    Piglet
    http://pysselsystrarna.se

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)