tirsdag 3. juli 2012

Prima ❤

Hei alle sammen!

Vi har vært en tur på familiebesøk, så nå er det ei stund siden jeg har lagt ut noe nytt. Denne boksen jeg skal vise dere laga jeg før vi dro, men jeg rakk ikke å ta bilder av den før nå. 

Malen til boksen har jeg laget selv. Den er 6*3 Inches. Jeg synes det er kjempeartig å lage bokser! Her er utstyret jeg brukte;

Blomstene er fra Prima, Magnolia, Nature Looks og Kort og godt. Kanten på eska er laget av en punch fra Martha Stewart. Mønsterarket er fra Primas Romantique serie. Swirlen og knappen er også Prima. Ellers er alle kantene svertet med Distress Ink.






Ønsker dere en videre kreativ sommer og en fin dag!

Takk for titten.

Klem fra Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)