lørdag 21. juli 2012

Lovley!

Hei, og god sommer der ute!

Var å kjøpte flere ark fra Prima hos Trel. De er heeeeelt nydelige!  Brukte bilde fra fra et av klippearkene til Papirdesign. 


All pynt er fra Prima. Lagde også min egen pynt av mønsterpapirene ved å klippe ut rundingene og dekket de med glossylim og cracklelim. Teksten er også klippet ut av mønsterarket. Under bildet har jeg lagt en kakeserviett, litt osteklut, en tag og en diecut fra Marianne Design. Alle kantene er skrapt og pusset med sandpapir. Så har de fått seg en omgang med Distress ink. Har i tillegg brukt litt hyssing og blonde. Liker å blande grove og fine materialer sammen. Jeg synes det er fint :-)




Takk for titten!

Ha en super dag :-)

Klem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)