mandag 30. juli 2012

Enda en boks!

Hei hei!

Her kommer enda en boks fra meg. Malen er min egen, og boksen er 6*3 inches. Høyden er på 1 inch. Malen er enkel, men det er artig å finne sin egen måte å lage esker på :-)




Selve boksen er laget i kartong, og er pyntet med mønsterpapir og blomster fra Papirdesign. Jeg bruker PD ofte og har rett og slett dilla på disse produktene! Kvaliteten på det Papirdesign leverer er topp :-) Perlestråene er fra Storyteller. De søte små sommerfuglene har jeg klippet ut fra mønsterpapiret til Papirdesign.

 Stempelet er fra Stempelglede. Jeg er svært begeistret for disse stemplene. De er så detaljrike, og trykket  blir nydelig! Denne stempelplaten har jeg kjøpt på Trel
  Trel har flere enkeltekster fra Stempelglede også, og leverer produktene til Papirdesign.

Punchene er fra Martha Stewart. Ellers har jeg brukt litt zic zac bånd og "brudeslør". Kantene på mønsterpapiret har fått seg en liten omgang med Distress ink. 







Håper dere får en flott dag :-)
Takk for titten ♥

Kreative tanker fra Cathrine!



2 kommentarer:

  1. Åhhh så fantastisk vakkert, hjertesukk♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk Linn!
    Å få ros fra deg betyr mye for meg ❤ Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)