lørdag 2. juni 2012

Jentekonfirmant

Heisann!

I dag tenkte jeg å vise dere et kort jeg har laget til ei jente som nettopp har konfirmert seg. Kortet er laget som en slags "titteboks". Har sett slike kort på nett, og fikk lyst til å lage min egen vri. Det jeg gjorde var ganske enkelt å lage en ekstra klaff bak for å kunne skrive en liten hilsen.

Kortet er enkelt pyntet. Mønsterarket er fra Papirdesign sin konfirmasjonsserie. Har pyntet med blomster, bånd, bling (fra det herrens år tusenogbrødmangel... Den som leter skal finne... hihi) og perler. Hullet stanset jeg ut med en Spellbinderdies. Tekststemplet inne i selve kortet er fra Stempelglede.

Et bilde av jenta kunne kanskje vært fint å ha inne i "boksen". Hadde jeg bare hatt tålmodighet til å fargelegge motiver hadde det kanskje dukket opp et bildestempel der inne. hihihihi!!



Vel, uansett, slik ble det :-)







(maling og stempelsverte på fingrene mine i skjønn forening...)



Ha en fin Søndag der ute 

Klem!

2 kommentarer:

Jeg blir så glad om du skriver noen ord til meg ♥ det setter jeg stor pris på!Ønsker dere en flott dag :-)

So nice of you to take the time to write me a comment ♥︎
I really appreciate that! Have a nice day :-)